شكلها ح تقلب بجد وللا ايه

هو صحيح انا كنت بارسم كوميكس من تالتة ابتدائي لحد اواخر ثانوي مثلا.. لكن من بعد كده نسيت كل شيء عن الكوميكس..!

انا ما ليش ذنب.. انا بارسم ما يملى عليّ..!

الرسمة دي اكثر تطورا من اللي قبلها لأنها مرسومة على لينكس ببرنامج Inkscape

على جنب: 1- غرائبيٌ أنا على رأي مالك مصطفى..

2- الضغط على الصورة يؤدي لتكبيرها.. حقيقة علمية

3- للمرة الثانية نسيت ورتبت الكادرات من الشمال لليمين.. اعدكم بترشيد انبهاري بالويب كوميكس الأجنبية…

النور قطع

النور قطع

One thought on “شكلها ح تقلب بجد وللا ايه

اترك رد

